ניהול משברי-ביטחון בתיירות

ניהול משברי-ביטחון בתיירות

כחוקרת משברי-ביטחון בתיירות וכאשת שטח שנים רבות, פיתחתי מודל יישומי לניהול משברים באופן הוליסטי ומערכתי. המודל המתייחס לכל ההיבטים בעת התמודדות עם משבר (כו"א, משאבים, תקציבים, שיווק משברי ועוד). המודל מבוסס על חשיבה יצירתית וחדשנות בניהול שמכוונת למתן את השפעות המשבר, לקצר את משך ההתאוששות ממנו ואת החזרה לשגרה ככל האפשר.

קרא עוד
ייעוץ אסטרטגי וליווי שיווקי

ייעוץ אסטרטגי וליווי שיווקי

ייעוץ אסטרטגי בשיווק ובמיתוג מתייחס להיבטים המרכזיים ביצירת עסק יציב, עם יתרון תחרותי מובהק וזהות עסקית איתנה ומושכת. עסק ששווה התייחסות בעידן בו התחרות היא על תשומת הלב! עסק שמושך לקוחות טובים וחוזרים באמצעות הגדלת החשיפה והביקושים. למילוי שאלון אבחון גנרי ללא עלות לחצו כאן להצטרפות לחברת דיוור ישיר עליה אני ממליצה בחום לחצו כאן

קרא עוד
ניהול החוויה בתיירות

ניהול החוויה בתיירות

שלא כמו תחומים אחרים, הזירה התיירותית היא ייחודית. עסקים בתיירות, מלונאות, פנאי ונופש הם עסקים שהחוויה היא חלק אינטגרלי ממרכיבי המוצר או השירות. לכן, תכנון, ניהול ותפעול החוויה הם אלמנטים מרכזיים שאין להתעלם מהם. בכדי לספק חוויה ששווה התייחסות: לייק, Share, והמלצה, נשמח לעמוד לרשותכם הן בהיבט התכנוני והן בשירות ובשיווק.

קרא עוד
תכנון, ניהול ותפעול תיירות נופש ופנאי

תכנון, ניהול ותפעול תיירות נופש ופנאי

הניסיון שלי מוכיח שהזירה התיירותית היא מבין הזירות היצירתיות ביותר. היא מושפעת מטרנדים ומגמות בזירה הגלובלית, ממודלים עסקיים חדשים ובעיקר, מהצרכן המודרני והמעודכן. נוסיף לכך, עולם של דיגיטל וסושיאל ונוכל להבין את האתגרים וההזדמנויות העומדות לפתחם של העוסקים בתיירות. לכן, שירותי התכנון, ניהול ותפעול מדויק של אטרקציות, לינה, הסעדה ושירותי תוכן וחוויה הם משירותי הדגל שלי.