The Concept Group

ד"ר אסנת ברושי-חן | יועצת אסטרטגית, אשת שיווק, חוקרת ומרצה

ד"ר אסנת ברושי-חן, יועצת אסטרטגית ואשת שיווק. משלבת את תחומי היצירתיות והחדשנות בעבודה השיווקית ובניהול משברים בתיירות. מנכ"לית קבוצת קונספט עם ניסיון של מעל 10 שנים.

ד"ר אסנת ברושי-חן, מנכ"לית קבוצת קונספט

ד"ר אסנת ברושי-חן, מנכ"לית קבוצת קונספט

יועצת אסטרטגית. אשת שיווק, מיתוג ו-Creative עם ניסיון של מעל 10 שנים. חוקרת משברי ביטחון בתיירות בזיקה של יצירתיות וחדשניות - Innovation and Creativity, מרצה ויועצת בכירה בתחומי השיווק, הניהול והתיירות. משלבת באופן חדשני ויצירתי מספר כלים, גישות ומיומנויות ממגוון של תחומי ידע ומחקר. מפתחת מודלים יישומיים ויצירתיים בראייה הוליסטית בשיווק, ניהול, תפעול ושירות - בתיירות, מלונאות, פנאי ונופש. מאמינה שהגדולה נמצאת בפרטים הקטנים! שאת רוב האתגרים ניתן לפתור בהיגיון פשוט ובאמצעים זמינים אם נרשה לעצמנו לשלב בין כלים וידע מקצועי להרחבת ודיוק נקודות המבט והפרספקטיבה.

קרא עוד
המוטו שלי:

לשווק עם הלב, בלי למכור את הנשמה!

ניהול משברי-ביטחון בתיירות

ניהול משברי-ביטחון בתיירות

כחוקרת משברי-ביטחון בתיירות וכאשת שטח שנים רבות, פיתחתי מודל יישומי לניהול משברים באופן הוליסטי ומערכתי. המודל המתייחס לכל ההיבטים בעת התמודדות עם משבר (כו"א, משאבים, תקציבים, שיווק משברי ועוד). המודל מבוסס על חשיבה יצירתית וחדשנות בניהול שמכוונת למתן את השפעות המשבר, לקצר את משך ההתאוששות ממנו ואת החזרה לשגרה ככל האפשר.

קרא עוד
ייעוץ אסטרטגי וליווי שיווקי

ייעוץ אסטרטגי וליווי שיווקי

ייעוץ אסטרטגי בשיווק ובמיתוג מתייחס להיבטים המרכזיים ביצירת עסק יציב, עם יתרון תחרותי מובהק וזהות עסקית איתנה ומושכת. עסק ששווה התייחסות בעידן בו התחרות היא על תשומת הלב! עסק שמושך לקוחות טובים וחוזרים באמצעות הגדלת החשיפה והביקושים. למילוי שאלון אבחון גנרי ללא עלות לחצו כאן להצטרפות לחברת דיוור ישיר עליה אני ממליצה בחום לחצו כאן

קרא עוד
ניהול החוויה בתיירות

ניהול החוויה בתיירות

שלא כמו תחומים אחרים, הזירה התיירותית היא ייחודית. עסקים בתיירות, מלונאות, פנאי ונופש הם עסקים שהחוויה היא חלק אינטגרלי ממרכיבי המוצר או השירות. לכן, תכנון, ניהול ותפעול החוויה הם אלמנטים מרכזיים שאין להתעלם מהם. בכדי לספק חוויה ששווה התייחסות: לייק, Share, והמלצה, נשמח לעמוד לרשותכם הן בהיבט התכנוני והן בשירות ובשיווק.

קרא עוד
תכנון, ניהול ותפעול תיירות נופש ופנאי

תכנון, ניהול ותפעול תיירות נופש ופנאי

הניסיון שלי מוכיח שהזירה התיירותית היא מבין הזירות היצירתיות ביותר. היא מושפעת מטרנדים ומגמות בזירה הגלובלית, ממודלים עסקיים חדשים ובעיקר, מהצרכן המודרני והמעודכן. נוסיף לכך, עולם של דיגיטל וסושיאל ונוכל להבין את האתגרים וההזדמנויות העומדות לפתחם של העוסקים בתיירות. לכן, שירותי התכנון, ניהול ותפעול מדויק של אטרקציות, לינה, הסעדה ושירותי תוכן וחוויה הם משירותי הדגל שלי.

:Our Passion is

TO TRANSFORM KNOWLEDGE INTO WISDOM

למה לעבוד קשה, כשאפשר לעבוד נכון וליהנות מהדרך והתוצרים?!


הדרך היחידה והנכונה להגדיל חשיפה, ביקושים ומכירות באמצעות מודל מעגלי התהודה C.O.R.E Model מבית קונספט.

שיווק אסטרטגי - Strategic Marketing


תכנון. יישום. בקרה.

לתפיסתי, שיווק הוא אינו רק פרסום או הגדרת ערוצי שיווק. שיווק אסטרטגי הוא תהליך שמתחיל ממיתוג ברור ומדויק, הגדרת מנועי הצמיחה בעסק, לאור הנסיבות הפנימיות והסביבתיות המשפיעות על העסק וכלה בהתאמת ערוצי השיווק ללקוח וליעדים העסקיים והארגוניים הרצויים. מסיבה זו, כלים דיגיטליים ומסורתיים בפני עצמם - לא יעבדו ואינם מספיקים!

מיתוג יצירתי - Creative Branding


לבלוט. ליהנות. למשוך לקוחות טובים.

בשיטת העבודה שלי, הנחת היסוד היא שתהליך מיתוג אמיתי הוא תהליך אסטרטגי שבו מגדירים ומדייקים את הזהות העסקית, היתרון התחרותי והייחוד של העסק או הארגון. בתוך שכך, נכנסים גם אלמנטים של הגדרת קהל יעד רצוי והמוצר או השירות הייחודיים לאותו קהל.

עוצמה אישית ועסקית


העולם הפנימי של העסקים - שיווק מהלב, ללא פוזה או זיוף!

תמיד טענתי, בכל פורום אפשרי, שיש קורלציה מושלמת בין היכולת להצליח בעסקים, לבין מה שאנחנו חושבים ומרגישים על עסקים, שיווק ומכירות. לכן, אין ספק בכך שעוצמה אישית ועסקית היא הבסיס ליצירת הצלחה, במיוחד, בעסקים קטנים, משפחתיים מבוססים ידע, ייעוד וכישרון.

קורסים והדרכות

לאורך השנים צברתי שעות רבות כמרצה ומנחה בזירה העסקית ובמוסדות אקדמים בארץ ובעולם, ביניהם: פוליטכניקו טורינו, איטליה; אוניברסיטה של דרום דנמרק, אייסברג; אוניברסיטת אלקלה דה-הנארס, מדריד, ספרד.

קורסים, הדרכות והרצאות

בהתאמה לדרישת הארגון

בארץ ובחו"ל, כחוקרת או כיועצת, מעבירה קורסים, השתלמויות והדרכות מבוססות היכרות עומק עם מה שקורה בזירה התיירותית, בזירה העסקית ובכלכלה הגלובלית. מבין ההדרכות: טרנדים ומגמות בתיירות, מלונאות ופנאי | תכנון, ניהול ותפעול החוויה התיירותית | ניהול משברים בתיירות בראייה מערכתית והוליסטית | הדרכות בשירות ואירוח | יצירתיות וחדשנות בשיווק, ניהול ותפעול תיירות.

קרא עוד  

סוגיות בשירות וחוויה

Service and Experience

איכות השירות נשמע כמו תכני האתמול. כיום, ארגונים ועסקים נדרשים להמציא את עצמם מחדש, להדהים את הלקוחות בשירות שהוא מעל ומעבר למצופה. אמר איש חכם: ששירות לקוחות טוב - הוא כשאין צורך בשירות לקוחות! אולם, לפעמים עלינו לחדש ולחזק את היכולת הזו להדהים, כל שכן, לכל רוחב הארגון.

פיתוח יצירתיות

Managing Creativity

היכולת לחשוב אחרת, לצאת מהקופסא, מבלי לצאת מדעתנו, היא יכולת מהותית להצלחה אישית, עסקית ובקריירה. פיתוח היכולת לחשיבה פורצת דרך ומפתיעה, תוך מיקוד ביעדים ומטרות ברורות, עשויה להיות ההבדל בין להתקדם או ללכת אחורה. המוטו בעבודתי: "לא נוכל לפתור את בעיות היום, עם פתרונות האתמול"!

ניהול משברים

Crises Management

ניהול משברים בתיירות, מלונאות, פנאי ונופש הינו היבט מרכזי בתיירות הישראלית ובעולם כולו. להתמודדו, עם משברים רבדים רבים, המצריכים חשיבה אסטרטגית פרו-אקטיבית והוליסטית. כחוקרת ניהול משברי-ביטחון בתיירות מתוך פרספקטיבה של יצירתיות וחדשניות אני מביאה איתי ידע עמוק ורחב בסוגיות הללו לטובת הלקוחות שלי. המוטו: "לא נוכל לפתור את בעיות היום, עם חשיבת האתמול!".

פיתוח עובדים ומנהלים

Management Development

מנהלים ועובדים נדרשים היום לסט מיומנויות ויכולות מגוונות, שלעיתים אף מתנגשות זאת בזאת. המנהל האפקטיבי מסוגל להיות מגוון ולהתאים התנהלות מסוימת לתרחיש מסוים. היכולת לגיוון, לשליטה מיטבית במספר רב של מיומנויות, למיקוד באנשים ובמשימה נמצאת במרכז ההשתלמויות למנהלים ועובדים.

קונספט שיווק אסטרטגי

Strategic Marketing Concept

ארגונים בתחילת הדרך, או בדרך לשינוי והתחדשות, זקוקים לקונספט שיווק אסטרטגי כזה המוביל את העשייה לקראת המטרות והיעדים הרצויים. מבט אסטרטגי זה כולל שלוש נקודות ייחוס שהן חלק ממודל הבית שפיתחתי "מודל מעגלי התהודה". הידע שצברתי לאורך השנים הרבות, כל שכן כדוקטורנטית וחוקרת משברים בתיירות, עומד לרשות הלקוחות שלי בעבודתינו המשותפת.

שיווק דיגיטל וסושיאל

Digital and Social Marketing

שיווק בעידן הדיגיטל והסושיאל טרף את כל הקלפים והביא מציאות חדשה ולא פשוטה לזירה העסקית. שוק רווי, תחרות גדולה וטעמם המשתנה של הצרכנים מכריחים את העוסקים בשיווק ובמיתוג לעמוד בחוד החנית השיווקי בכדי להיטיב ולהתמודד עם אתגרים והזדמנויות אלה. כאשת שיווק, מיתוג ו-Creative אני בונה ומפתחת הדרכות בנושאים הללו בהתאם לצרכי הארגון, החברה או העסק.

קרא עוד  

קל מאוד ליצור איתי קשר. אני אדם אמיתי מהצד השני של הטלפון. ד"ר אסנת ברושי-חן, יועצת אסטרטגית ואשת שיווק. משלבת את תחומי היצירתיות והחדשנות בעבודה השיווקית ובניהול משברים בתיירות. מנכ"לית קבוצת קונספט עם ניסיון של מעל 10 שנים. עדיף בשעות העבודה בין 09:00-16:00.

  • סמדר עילית, יבנאל, ישראל